October 15, 2015

REVIEW NOVEL"KASIH TERCIPTA" UNTUK HUJUNG MINGGU!

BY Unknown IN , , , , , , , , , No comments


Jadi hujung minggu ni mesti korang pilih untuk lepak-lepak kan? Tapi sambil korang lepak tu takkan korang tak ada langsung aktiviti yang korang nak buat kan? Untuk pembaca-pembaca novel, Novel+ plus setia menemani korang tak kira masa walau di mana jua. Apa yang susah, muat turun je aplikasi kami ini di Google Play atau Appstore melalui pautan ini http://get.novelplus.co/?c=jnm444 dan nikmati novel-novel terbaik dan terhangat tanpa had dengan mudah! Untuk mereka yang tidak tahu novel apa yang hendak dibaca untuk hujung minggu ini, kami di Novel+ ada cadangan di mana kalau korang baca novel ni korang pasti enjoy punyalah!


HATI YANG KAU SAKITI
Akibat dari rasa ego dan angkuh Aiman Daniel, Anis yang baru beberapa hari bekerja sebagai pembantu rumah di rumah agam miliknya telah dijadikan pemuas nafsu. Anis kehilangan segalanya setelah didapati hamil malah Aiman Daniel juga tidak mahu mengakui anak yang di dalam kandungan Anis itu anak darah dagingnya sendiri. Anis akhirnya mengambil keputusan untuk membawa diri bagi mengubati hatinya yang terluka dan untuk mengumpul kekuatan bagi memberikan kehidupan baru yang lebih baik untuk anak kesayangannya yang bakal lahir nanti. Walaupun belum bersemi sebarang perasaan cinta antara Aiman Daniel dan dirinya, Anis mengambil keputusan untuk melupakan Aiman Daniel sepenuhnya dari ruang ingatan.

TEMUI CINTA BARU
Anis akhirnya mendapat peluang untuk membina kehidupan baru bersama anak kesayangannya. Namun takdir begitu indah telah menemukan dirinya dengan Fariq yang begitu ikhlas mencintainya dan mengambil berat akan anak Anis seperti anak kandungnya sendiri. Luka Anis hampir terubat dan bibit cinta mulai tersemai namun kedatangan semula Aiman Daniel dalam hidupnya telah menyebabkan Anis tersepit antara dua cinta. Adakah Anis akan menerima kembali Aiman Daniel yang muncul semula untuk menagih cintanya kembali ataupun Fariq yang sentiasa setia menanti dirinya dan menerima dirinya seadanya. Segalanya bakal terjawab dalam konflik cinta tiga segi yang cukup indah di “Kasih Tercipta”.

So macam mana korang rasa? Mesti korang tak sabar-sabar nak ketahui kesudahan kisah Anis dan Aiman Daniel dalam “Kasih Tercipta” kan? So apa yang korang tunggu lagi mari kita ramai-ramai muat turun Novel+ di Google Play atau Appstore dan sama-sama kita ketahui kesudahan kisah cinta yang cukup menyayat hati antara Aiman Daniel, Anis dan Fariq dalam “Kasih Tercipta”. Kami tahu korang mesti akan suka dengan isi kandungan yang telah kami muatkan di dalam Novel+ ketika ini. Teruskan bersama kami untuk novel-novel terhangat di pasaran hanya di Novel+!

0 comments:

Post a Comment