March 21, 2016

5 NOVEL PILIHAN PEMBACA YANG MEMINATI KOMEDI ROMANTIS!

BY Unknown IN , , , , , , , 1 comment



Adakah korang jenis yang meminati novel yang romantis sampai bergula rasanya? Kemungkinan korang adalah daripada ribuan peminat novel yang menginginkan jalan cerita yang berkisarkan kisah cinta yang romantik dan melankolik sehingga mengguris perasaan dan membuai emosi pembaca. Kerana itulah lambakan novel yang dikeluarkan kini lebih terarah kepada kisah-kisah cinta, drama percintaan yang membuai rasa dan paling admin nampak ketika ini begitu banyak novel yang berkisahkan mengenai perihal percintaan muda mudi dan yang kaya dengan yang miskin.

Sempena musim bunga yang sedang menjelma di negara-negara lain, admin nak ketengahkan beberapa novel yang sesuai untuk korang nikmati bersama yang tersayang agar bercambah lagi rasa rindu dan sayang korang setiap hari.

http://get.novelplus.co/?c=jnm444


JODOH KEDAI SEBELAH

Berkisarkan tentang pertemuan antara seorang gadis iaitu Hara yang bekerja di sebuah kedai dan juga Iqbal, yang merupakan pemilik supermarket bersebelahan kedai Hara. Boleh dikatakan pertemuan mereka ini penuh dengan telatah yang mencuit hati. Setiap kali bertemu ada sahaja yang ingin dikenakan ke atas diri masing-masing sehingga tercetus rasa cinta antara mereka.

http://get.novelplus.co/?c=jnm444


AKU DAN MR LUKE

Berkisarkan percintaan antara Luqman dan Ain, seorang adalah bos dan seorang lagi pekerja namun hubungan mereka dilihat lebih seperti sahabat atau musuh ketat, sering sahaja bercakaran jika bertemu. Dapatkah Luqman memenangi hati Ain yang keras itu dan apakah kesudahan hubungan mereka berdua nanti? Ikuti jawapannya di dalam novel yang mencuit hati ini.

http://get.novelplus.co/?c=jnm444


SUAMIKU PEMBULI

Pengalaman lalu telah membuat Aiqish keras hati untuk menyambut salam perkenalan dari mana-mana lelaki yang tidak dikenali. Mana tidaknya, Airil telah memalukannya sehingga satu kampus bercerita mengenainya. Akhirnya mereka dipertemukan sekali lagi atas permainan takdir, namun dapatkah Aiqish memaafkan perbuatan Airil yang lepas dan menerimanya?

http://get.novelplus.co/?c=jnm444


CALL ME MR PENCULIK

Uee merupakan gadis biasa yang berpandangan jauh dan lurus namun menghulurkan pertolongan kepada rakannya ternyata akan mengubah kehidupannya sehingga 360 darjah. Luth pula menculik Uee tanpa mengetahui latar belakangnya maka terjadilah kisah komedi yang romantis antara mereka. Tak sangka dalam hati si penculik pun ada taman yang cukup jiwang kan?

http://get.novelplus.co/?c=jnm444


TERIMA DIA

Untuk yang cukup meminati drama "Suamiku Encik Sotong", ya cerita ini pun boleh dikatakan mempunyai persamaan yang hampir dengan drama tersebut. Pertemuan antara Tihani dan mamat lembut, Saif Amar itu benar-benar menguji kesabaran sang gadis. Namun sikap ingin tahunya menyebabkan dia membuat keputusan yang cukup berani, iaitu melamar Saif Amar sebagai suami.

1 comment:

  1. Ingin Dapat Jutaan Rupiah Setiap Harinya Dengan Mudah 🙂
    Gabung Sekarang Juga Dengan Situs Poker Online 100% Terpercaya 🙂 Cs Cantik Dan Ramah Siap Membantu 🙂

    Silahkan Kunjungi Link Kami : legendaq(dot)net
    Tunggu Apa Lagi Guyss...!!!!
    Gabung Sekarang Juga ^^

    Untuk info lebih jelas silahkan hubungi CS kami :
    - WA : +62 812-8132-8864
    - Line : Legendaqq
    - Twitter : @JessicawijayaL

    Link alternatif :
    - www.legendaq(dot)com
    - www.legendaq(dot)net
    - www.legendaq(dot)info

    #legendaqq #rajaqq #indoqq #dewapoker #dewaqq #asikqq #ituqq #ahliqq #maindomino99 #aslidomino #ratuqq #bandarq #aduq #domino99 #corona #judiuangasli #perangbaccarat #bandarpoker #capsasusun #bandarqonline #sakong #bandar66 #akunpro #withdraw

    ReplyDelete